Powered By Blogger

20 januari 2012

Magnolia kaartje



Vandaag weer een kaartje met een magnolia stempel.

Deze lag al een tijdje klaar en dus nu maar afgemaakt.

Het achtergrond papier is ook van magnolia.

De randen weer beinkt met drestress inkt.

Bij het vlindertje heb ik meeldraadjes gebruikt als voelsprietjes.

Het kant heb ik vorig jaar maart gekocht op de beurs in Zwolle.

Ik heb gehoord dat deze beurs er niet komt in maart.

Erg jammer.

Maar ik had er helaas toch niet heen kunnen gaan.

Ik heb vandaag weer een rot bericht gehad.

Moet volgende week naar de internist en dan gaan we overleggen wanneer ik met de chemo`s moet beginnen.

Ik dacht 2012 beter in te gaan dan 2011, maar helaas.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.


Lieve knutsel groetjes van Geertje

4 opmerkingen:

  1. Gatsie Geertje. Wat een vervelend bericht weer.Ik wens je weer veel sterkte in de komende tijd, want dat zul je zéker nodig hebben!!

    lieve groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Geertje! Hopelijk helpt je hobby een beetje voor de afleiding. Heel veel sterkte meis en van harte beterschap! Ik ga weer even een kaartje bedenken om naar je op te sturen.

    een dikke knuffel van mij, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje heb je gemaakt, ik wens je heel veel sterkte.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Geertje, ik wil beginnen om je heel veel sterkte en kracht toe te wensen de komende tijd! Wat een ellendig begin van 2012.... Hopelijk blijf je je goed genoeg voelen om te blijven scrappen en kan dat wat afleiding geven. Je kaartje is weer super lief geworden in ieder geval! Graag wil ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om je heel hartelijk te bedanken voor de prachtige kaart die Gert en ik van je mochten ontvangen. Ik ben alle kaartjes nog eens rustig aan het bekijken. Ik wil graag iedereen nog even persoonlijk bedanken, zo ook jou dus! Echt super lief dat je de moeite hebt genomen om een kaartje te sturen, bedankt! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen