Powered By Blogger

17 februari 2012

Er even op uit en een blog award.



Hallo Blog volgers,


Afgelopen week kreeg ik van Folkje en Laura een award.

Heel erg bedankt hiervoor.

Altijd leuk om te krijgen.

Nu is het de bedoeling om deze award door te geven aan vijf bloggers die nog geen 200 volgers hebben.

Ik vind dit zo moeilijk, omdat er zo veel zijn.

Dus mogen jullie hem overnemen en op jullie blog plaatsen.

Verder ga ik binnenkort weer een weekje met mijn mannetje en mijn moeder naar Zwitserland.

Lekker even genieten.

Ik wens jullie allen weer een fijn weekend.


Groetjes Geertje,

6 opmerkingen:

  1. Een hele fijne vakantie toegewenst!
    en inderdaad er lekker van genieten hoor!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker genieten Geertje!! Heb je verdiend!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke reactie Geertje en een fijne vakantie. Leuk al die awards maar je hebt er niets aan, ik doe er ook niet meer aan mee hoor. Gewoon laten varen joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Geertje

    Als je werkt met Spellbinders mallen kijk dan eens op papier-webwinkel.nl. je vindt ze nergens goedkoper.

    Met vriendelijke groet

    Henk Kuiters

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I'm impressed, I need to say. Really hardly ever do I encounter a weblog that's each educative and entertaining, and let me let you know, youve gotten hit the nail on the head. Your idea is excellent; the difficulty is something that not enough people are talking intelligently about. I am very comfortable that I stumbled throughout this in my seek for something regarding this.
    Cardsharing Server | Best cardsharing | Cccam Server

    BeantwoordenVerwijderen