Powered By Blogger

9 januari 2012

Eerste kaart van 2012



Hallo blogvolgers,


Vandaag mijn eerste kaartje van 2012.

Ik heb al wel veel kaartjes gemaakt dit jaar, maar die komen uit mijnhobbykaart.

En heb al weer een paar kerstkaartjes gemaakt, dus het begin is er weer.

Op deze kaart heb ik een plaatje van Pion gebruikt.

Ze zijn zooooo mooi allemaal.

Ik heb op de laptop vier mappen vol met oude plaatjes maar doe er helaas te weinig mee.

De geponsde rand is van Martha Stewart.

En de achtergrond heb ik met distress inkt ( Brushed corduroy )gedaan.

Een snel kaartje noem ik dit.


Verder moet ik helaas vrijdag weer door de ct scan.

Er zijn een paar dingen niet goed dus weer een spannende tijd tegemoed.

We proberen maar weer positief te blijven en hopen dat alles goed is.

En nogmaals wat ben ik blij dat ik nu een hobby heb om even de zinnen te verzetten.

Tot de volgende keer maar weer.


Lieve knutsel groetjes van Geertje

10 opmerkingen:

  1. Allereerst heel veel sterkte!!!
    Wat is je kaartje prachtig, een super leuke stijl is dit, hou er van!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zullen voor je duimen vrijdag, heel veel sterkte/succes. En t is een super mooi kaartje.
    Groetjes Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaartje Geertje! Dat mooie ponsrandje past er heel goed bij. Ik zal ook voor je duimen a.s. vrijdag. Sterkte Geertje!

    Groetjes en a BIG HUG, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi nostalgisch kaartje!
    Veel succes met de onderzoeken ik vertrek zo ook terug een dagje ziekenhuis.....
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wát een leuk kaartje,mooi gedaan, die rand en dat plaatje is natuurlijk té schattig! Succes vrijdag,Geertje!

    liefs,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje Geertje
    en veel succes in het ziekenhuis,ik hoop dat het mee valt voor je

    Gr Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jakkes Geertje, wat spannend weer voor je!!
    Toch fijn dat je wat afleiding kunt vinden in het kaarten maken. Deze is ook prachtig geworden!
    Heel veel sterkte!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hè Geertje, je doet me wel weer schrikken nu je weer naar het ziekenhuis moet. Ik hoop dat de uitslag mee mag vallen, ik zal voor je duimen. Leuke kaart Geertje en oude plaatjes heb ik ook wel op mijn computer staan maar het is niets makkelijker dat je een leuk nostalgies plaatje pakt uit je voorraad. Groetjes en sterkte toegewenst. Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Geertje!!
    OH jee, moet je weer naar het ziekenhuis? Ik wens je veel sterkte en hoop op een goede uitslag!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weet je al iets van de scan van gisteren??

    BeantwoordenVerwijderen