Powered By Blogger

5 december 2010

Gast designer voor een week.


Vorige week heb ik voor het eerst mee gedaan met een challenge op het blog van http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/
En ben tweede geworden, en mag nu voor een week gast designer zijn.
Dat is natuurlijk helemaal leuk als je voor de eerste aan zoiets mee doet en gelijk tweede wordt.
De kaart die ik in deze post plaats die stuur ik geloof ik ook maar weer in.
Dit moet een kaart zijn zonder tekst en die heb ik van de week gemaakt.
Dinsdag is Frosien een blogvolster van mij op visite geweest.
Ze heeft me geholpen om een nieuwe blog layout op mijn blog te zetten.
Ik durfde dat niet alleen te doen, maar als je het weet is het zo klaar.
Nogmaals bedankt Frosien.
Het stempel afdrukje is van magnolia en had ik op de Krea Doe gekocht.
Het papier is van Dovecraft met de naam Noel..
Iedereen nog een fijne dag en bedankt voor het langskomen.

Groetjes Geertje,

9 opmerkingen:

  1. Mooi, Geertje! Leuk hoor, gastdesigner zijn! Gefeliciteerd!
    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Geertje,

    Een schattig kaartje!! En leuk dat je gastdesigner mag zijn joh!!

    groejtes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie blog-layout.
    Je kaart vind ik een plaatje.
    Gefeliciteerd, heel leuk dat je gastdesigner bent.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt prachtig Geertje, superleuk.

    Gaaf hoor dat je gastdesigner mag zijn.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart zeg en gaaf !!! dat je gast disiger bent

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een schitterend kaartje gemaakt met mooi stempeltje en mooi van kleur
    Wat leuk dat je gats designer bent en je blog ziet er erg mooi uit helemaal in kerstsfeer
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart Geertje,wat leuk dat je nu gastdesigner mag zijn. De verjaardagscandy is afgelopen, 2 keer heeft iemand de datum geraden en 1 keer iemand precies hoe oud ik geworden ben en de ander zat een jaar tussen. Jammer dat jij het niet zo goed kon schatten want ik had je hem graag gegund.Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 2e plaats Geertje, is ook een schitterende kaart hoor !!!
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Geertje, ik heb iets voor je op mijn blog staan.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen