Powered By Blogger

20 december 2010

Beetje vintage


Vandaag een kaartje die ik vorige week al gemaakt heb.
Ik heb hiervoor mijn nieuwste pons van Martha Stewart gebruikt met de naam flower box.
Ik ben helemaal weg van die ponsen, je kunt ze mooi rondom ponsen.
De randen heb ik met distress inkt met de kleur brushed corduroy een kleurtje gegeven.
Om een beetje een oude look te geven.
Het achtergrond papier met tekst komt uit het bloc van Marianne design met de naam Eline`s Vintage beige/pink.
Het oude plaatje komt ook uit een serie van Eline`s Vintage.
Helaas is de foto weer te licht, in het echt is die wat warmer van kleur.
Ik denk dat dit mijn laatste post is voor de kerstdagen.
Ik wens dan ook iedereen een hele fijne kerst toe.

Groetjes Geertje,

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Geertje, vintagekaarten doen het altijd leuk, misschien ook leuk om een eigen zwart/wit foto erop te doen. Martha Stewardranden maken het altijd leuk af.Ook jou wens ik Goede Kerstdagen en een Voorspoedig Nieuwjaar, groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart !!

    Fijne kerstdagen,
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stijlvolle kaart Geertje, zupermooi.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart, mooi vintage!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk sfeer kaartje hoor, mijn complimentjes.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waanzinnig met die mooie ponsrand, ik ben volger van je geworden en nodig je uit om ook eens bij mij te komen kijken, ik scrap Lay Outs en.... ik verloot een Candy.

    Fijne jaarwisseling gewenst door Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen