Powered By Blogger

20 oktober 2010

Magnolia kaartje










Hallo blogvolgers,

Aller eerst bedankt weer voor jullie leuke reacties, ook voor de mensen die mijn blog via hyves en facebook volgen.
Altijd heel leuk om reacties te krijgen en te lezen.
Afgelopen weekend het magnolia kaartje gemaakt.
Ik had het stempel afdrukje al eerder ingekleurd en ook het stencil van Marianne design creatables nummer LR0111 al uitgesneden en beinkt.
Het achtergrond papier lag ook nog op mijn bureau en toen was het kaartje snel gemaakt.
Ook heb ik een kaartje voor mijn moeder gemaakt, die gisteren 80 jaar is geworden.
Ik heb hier mijn cricut expression voor gebruikt om de letters en bloemetjes uit te snijden.
Het papier in de binnen kant van de kaart heb ik en Martha Stewart vlinderpons gebruikt.
Ook had ik het cijfer 80 uitgesneden en bij haar op het raam geplakt.
Dit vond ze erg leuk.
Zo dit was het weer voor deze keer en tot ziens maar weer.

Lieve blog groetjes van Geertje,


Ps

Kan iemand mij vertellen hoe ik de foto`s tussen het bericht kan zetten.
Dit lukt me helaas niet.

















4 opmerkingen:

  1. Hoi Geertje

    wat een leuke kaarten heb je gemaakt
    en nog gefeliciteerd met je moeder

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er mooi uit en van harte gefeliciteerd met je moeder.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd nog en dit is mooi geworden!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Geertje kijk je even op het Gekopcopic blog we hebben een kleine verrassing voor je.

    BeantwoordenVerwijderen