Powered By Blogger

1 september 2010

Eindelijk weer een kaart gemaakt.


Hallo blogvolgers,

Ja eindelijk weer een kaart gemaakt.
Ik had het 3D plaatje al een tijd terug gemaakt en ook het design papier er bij gezocht maar er verder niets meegedaan.
Papier komt bij de action vandaan uit een blokje genaamd vintage.
Echt heel mooi papier.
Afgelopen zaterdag bij Pipoos in Emmen weer wezen schoppen (en weer heel veel gekocht )en daar de theerandjes gevonden.
En ja toen lukte het eindelijk om weer eens een kaartje te maken.
En nu maar hopen dat ik weer wat meer kaartjes ga maken.
Het is niet zo dat ik niks doe, ik denk dat ik de laatste vijf weken wel vier boeken van mijn hobbykaart geknipt en opgeplakt heb en daar moet ik weer kaarten van maken.
Blijf ik ook nog steeds leuk vinden.
Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Geertje,

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje Geertje!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi zus! Past allemaal heel goed bij elkaar. Dus meer zulke kaartjes gaan maken. Dikke tût. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De moed er maar wat inhouden Geertje, je maakt best leuke kaartjes en gezien je reacties, komen er best wat kijken bij jou, ik hoop dat er gauw wat meer kaartjes op jou blog komen. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey Geertje je bent er weer haha mooie kaart heb je gemaakt hoor. nu volgt de rest ook wel weer

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hehe eindelijk weer leven op je bloggie ;-)
    Je kaartje is harstikke leuk geworden, en ik hoop dat dit het begin is van een hele reeks nieuwe kaartjes hoor!!!!

    Bedankt voor je berichtje bij mij, en je hebt gelijk, bijna 200 , en dat zonder candy's ;-) ( ben er best een beetje trots op hihihi.
    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die gloss gel is van VIVA decor ( hetzelfde merk als de perlen pennen ( die zijn trouwens ook gaaf ;-)
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Geertje, bedankt voor je reactie!
    Ik heb geen lange plaat gebruikt voor de cuttlebug, maar je kunt de stans schuin op de plaat leggen en dan past het precies.
    Groetjes en fijn weekend!
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Geertje ze lijken wel heel sterk op elkaar, ook bij Ingrid weg?

    BeantwoordenVerwijderen