Powered By Blogger

6 mei 2010

3 Award voor ?????

Ik had gisteren geschreven dat ik drie awards zou door geven.
Hier zijn mijn drie award ontvangers.

Elly

http://ellyscardcorner.blogspot.com

Jeanet

http://myscrapideas-jeanet.blogspot.com

Carolien

http://carocards-caroline.blogspot.com

Ik vind het heel erg moeilijk om er drie uit te zoeken.
Er zijn zoveel prachtige blogs te bewonderen.

Als alles goed is gegaan met het linken naar deze drie award ontvangers dan heb ik dit te danken aan Gusta.
Die heeft mij even verteld hoe ik dit moest doen.
Bedankt Gusta.

Groetjes Geertje,

Ps Het lukt me helaas niet om ze door te linken, maar jullie kunnen zo wel lezen hoe jullie op hun blog komen.

4 opmerkingen:

  1. ik wil je wel telefonisch helpen hoor
    mail me maar als je het wilt staat op mijn blog

    groetjes usta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt hoor Geertje voor je award, ik heb je naam erbij gezet!!
    En alles is goed hier hoor( lief dat je het vraagt) maar er was gewoon even geen inspiratie. Maar ik ben weer bezig hoor hihi, dus vandaag zal er wel weer een nieuwe op komen te staan ;-)
    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel, Geertje !!!
    Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Geertje

    wat superrrr lief je Award heel erg bedankt !! Heerlijk he om met kinderen te freubelen , deed het met mijn kinderen ook vaak toen ze klein waren , ze hebben nu wat andere interesse hihihi!
    Je kaartjes zijn weer prachtig !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen