Powered By Blogger

4 april 2010

Kaart van een kaart



Lieve blog volgers,

Vandaag twee kaarten.
Deze heb ik gemaakt van een bestaande kaart.
Van de voorkant het plaatje uitgeknipt en op de achterkant van de kaart geplakt.
Simpel, maar vind ze wel lief zo.
Het witte margriet bloempje heb ik gewonnen met een blogcandy van Detje.
Van de week helaas nog geen gebruik gemaakt van mijn nieuwe hobby spullen die ik gekocht had in Zwitserland.
Ik ben de hele middag weer aan het knippen geweest.
Echt heerlijk om te doen.
Binnenkort ga ik maar weer eens een heleboel kaartjes afmaken.
Maar eerst de woonkamer afmaken, het begint er nu op te lijken.
Ik moet nog wel drie kasten schuren en verfen, maar dan zijn we eindelijk klaar.
Tot de volgende keer maar weer,

Groetjes Geertje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten