Powered By Blogger

14 maart 2010

Een chaotische week



Van de week was een drukke week.
Belasting in leveren, druk met de huiskamer bezig.
Wat heeft een mens dan veel spullen.
Dat merk je pas als alle kasten leeg moeten.
Maar de het ergste was dat we op woensdag morgen ontdekten dat onze auto van de oprit was gestolen.
Dan ben je echt lam geslagen en natuurlijk heel erg boos.
Dus aangifte doen de verzekering bellen enz enz.
Maar vanmiddag ben ik mijn hobby kamertje ingedoken en heb toch nog een kaartje kunnen maken.
Even mijn hoofd leegmaken die wel erg vol was van de week.
Ik zet even twee kaartjes op mijn blog.
De speciaal voor jou kaart komt uit ( mijn hobbykaart )dat is een hobby boek waar allemaal kaarten in staan die je dan kunt maken.
De andere kaart is een eigen idee.
Het kan wel een dikke week duren voor ik weer wat op mijn blog zet.
Ik ga weer lekker een week met mijn moeder naar Zwitserland.
Daar woont mijn zus en gaan weer lekker genieten.
Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Geertje,

2 opmerkingen:

  1. 2 schitterende kaartjes, geniet maar van je weekje weg, probeer maar alles eens te vergeten!
    Erg hè dat een mens zijn spullen thuis ook al niet meer veilig zijn!!
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Geertje,
    leuk nu zat er een link naar je blog bij.
    dus kom ik even kijken wat je allemaal maakt.En wat een mooie dingen maak je zeg. Wat rot dat jullie auto is gestolen en alle ellende eromheen.Fijne week in Zwitserland.

    Groetjes Cora (uit Ypecolsga)

    BeantwoordenVerwijderen