Powered By Blogger

4 februari 2010

Borduurwerk





Hallo bloglezers,

Hier even wat anders dan een kaartje.
Dit meisje heb ik jaren geleden al eens geborduurd.
Ik vind hem nog steeds heel erg mooi.
Borduren was ook een hobby van mij.
Maar de laatste jaren borduur ik nog maar heel weinig.
Als ik éénmaal begon met borduren dan kon ik niet ophouden.
Soms tot `s nachts twee drie uur.
Maar de volgende dag ging de wekker wel weer om zeven uur.
Dit borduur werk hangt nog steeds bij ons in de huiskamer.
De wangetjes van het meisje zijn geborduurd met twee kleuren in één kruisje.
De schaduw effecten in haar gezicht zijn ook zo mooi.
In mijn volgende berichtje komt denk ik weer een kaartje.
Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie van mijn blog vinden.

Lieve groetjes Geertje,

3 opmerkingen:

  1. Hoi Geertje.
    Prachtig borduur werk. Daar zou ik nou geen geduld voor op kunnen brengen ( ik wil altijd snel resultaat zien )
    En je blog jasje is ook super sweet!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend borduurwerk, leuk om nog zoiets tegen te komen ipv altijd kaartjes ;)
    Is trouwens ook één van mijn grote hobby's!
    Groetjes
    Sweetgil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Geertje, bedankt voor je leuke berichtje ! Je blog ziet er goed uit, je maakt hele mooie dingen. Ik ben even blijven hangen bij je borduurwerk, ja, ik weet ook nog hoe dat was om niet te kunnen stoppen. Zwaar verslaafd aan het borduren tot ik een borduurarm kreeg ;-) Jaaa, zo noemde de dokter het echt, ik mocht niet meer iets doen waar je constant dezelfde beweging mee maakte dus ben ik 14 jaar geleden met kaarten begonnen, dan doe je toch steeds wat anders. Maar ik kan nog steeds kwijlend staan te kijken bij de borduurpakketten, het blijft mooi, lekker alle kleurtjes uitzoeken, een beginnetje maken, nog een stukje, even de draad opmaken en voor je het weet is het 3 uur ...
    Gelukkig hebben we nu ook een leuke hobby, ik hoop dat het lukt met het dubbel embossen, ik moest echt de gebruiksaanwijzing opschrijven en stap voor stap anders ging het de mist in, dat andersom is zo tegen natuurlijk maar het wordt erg mooi.
    Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen